17.01.2015

Fotos

Hej allesammen.

Jeg ville bare lige stikke næsen ind og vise lidt billeder fra begyndelsen af året.

Vi fandt en juleskinke nedsat til 20,- pr kg. Hvad gør det så at man mangler en gryde der kan indeholde den? 
Vi fandt en juleskinke nedsat til 20,- pr kg. Hvad gør det så at man mangler en gryde der kan indeholde den?

Endelig våger vi at ligge i sengen sammen allesammen, begge katte og hunden imellem så der er fred og ro. 
Endelig våger vi at ligge i sengen sammen allesammen, begge katte og hunden imellem så der er fred og ro.

Smørgåstærte til fælles fødselsdag. Opskriften kommer senere. 
Smørgåstærte til fælles fødselsdag. Opskriften kommer senere.

Kage til mit arbejde. Opskrift kommer senere. 
Kage til mit arbejde. Opskrift kommer senere.

Meget brænde er blevet båret ind og brændt af. 
Meget brænde er blevet båret ind og brændt af.

Min gode lille Nimbus, Linselus! 
Min gode lille Nimbus, Linselus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din hilsen.