07.09.2014

Et nyt liv = en ny blog.

Så er jeg på banen igen.
Sverigestossen kender i mig måske som, andre kender mig som Mille. Og det er jo egentlig hende jeg er. Sverigestossen er flyttet fra sin mand (stakkels ham), og sammen med en ny mand. Drømmen om Sverige er opfyldt til fulde. Bor midt i den dejlige svenske natur sammen med en dejlig svensker, min papillion, 2 katte og 17 marsvin. Så lige nu er livet helt anderledes end jeg havde forestillet mig for bare et halvt år siden, og derfor døde mine blogs www.sverigestossen.blogspot.dk og www.sverigestossensmad.blogspot.dk ud.

Men nu har jeg igen lyst til at blogge. Hvad jeg kommer til at blogge om ved jeg ikke rigtig endnu, men lidt af hvert og ingenting mistænker jeg.

Velkommen til i alle fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din hilsen.